Rok 2021
Ł. Kalisz, Funkcje społeczne szkół salezjańskich w Okręgu Szkolnym Wileńskim w okresie Drugiej Rzeczypospolitej, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021
A. Dakowicz, Zadowolenie z małżeństwa. Pedagogiczne implikacje dotyczące osobistego rozwoju małżonków, relacji małżeńskich i rodzicielskich, Wydawnictwo w Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021
A. Sakowicz-Boboryko, J. Szada-Borzyszkowska, D. Otapowicz, M. Bilewicz, Aktywność zawodowa kobiet z niepełnosprawnością - stan uwarunkowania potrzeby, Wydawnictwo w Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021
I. Dychawy-Rosner, K. Sawicki (ed.), Youth Work Reader - Issues and Contexts, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2022
E. Jakubowska, Wychowanie obywatelskie w młodszym wieku szkolnym, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2021.
B. Tołwińska, Kierowanie szkołą jako organizacją uczącą się. Studium przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021
W. T. Danilewicz, "Moi rodzice pracowali za granicą". Dorosłe dzieci migrantów o praktykach rodzinnej codzienności, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021.
M. Sobecki, Tożsamość społeczno-kulturowa młodzieży akademickiej w wymiarze religijnym, Wydawnictwo Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2021
A. Butarewicz-Głowacka, Mentoring jako metoda wsparcia społecznego. Studium Teoretyczno - empiryczne, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021
A. Karpińska, K. Borawska-Kalbarczyk, A. Szwarc(red.), Edukacja w przestrzeni społecznej - paradygmaty zmian, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021
A. Karpińska, W. Wróblewska, P. Remża (red.), Edukacja zorientowana na ucznia i studenta, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021
A. Karpińska, M. Zińczuk, K. Kowalczuk, Nauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021
M. Kowalczuk-Walędziak, Building a Research-Rich Teaching Profession.
The Promises and Challenges of Doctoral Studies as a Form of Teacher Professional Development, Series: Higher Education Research and Policy, Volume 10, Peter Lang Publishing Group, 2021
Rok 2020
Rok 2019
Rok 2018
Rok 2017
Rok 2016
Rok 2015
Rok 2014
Rok 2013
Rok 2012
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.