Program serminarium Pedagogika społeczna – dialog pokoleń. Teoretyczność, polityczność, praktyczność
w sprawie zmiany tematu rozprawy doktorskiej mgr Marty Teresy Bem, w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika
w sprawie przyjęcia rozprawy doktorskiej mgr Iwony Lewkowicz nt. „Idea edukacji włączającej a budowanie systemu wsparcia i pomocy w przedszkolu” pod kierunkiem naukowym promotora dr hab. Elżbiety Jaszczyszyn, prof. UwB oraz promotora pomocniczego dr Jolanty Szada-Borzyszkowskiej i dopuszczenia do jej publicznej obrony
w sprawie nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika na wniosek dra Karola Konaszewskiego z dnia 1 października 2020 roku
w sprawie odwołania promotora pomocniczego oraz powołanie nowego promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr Justyny Juszczak
w sprawie przyjęcia publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Moniki Żak-Skalimowskiej nt. „Kompetencja twórcza a kompetencja metauczenia się studentów pedagogiki” pod kierunkiem promotor dr hab. Janiny Uszyńskiej-Jarmoc oraz promotor pomocniczej dr Beaty Kunat
w sprawie przyjęcia pracy doktorskiej mgr Józefy Ireny Szklanej-Berest nt. „Postawy personelu medycznego oraz młodzieży kształcącej się w zawodach medycznych wobec osób starych a ocena jakości oferowanej im pomocy i opieki zdrowotnej” pod kierunkiem naukowym promotor dr hab. Grażyny Bartkowiak, prof. AMW oraz promotor pomocniczej dr hab. Joanny Szymanowskiej i dopuszczenia do jej publicznej obron
w sprawie powołania komisji habilitacyjnej w postępowaniu w sprawie nadania dr Karolowi Konaszewskiemu stopnia doktora habilitowanego w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika
w sprawie przyjęcia publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Anny Chańko-Kraszewskiej nt. „Modele i uwarunkowania (re)adaptacji kobiet do warunków izolacji więziennej” pod kierunkiem promotora prof. dr hab. Marka Konopczyńskiego oraz promotor pomocniczej dr Doroty Kanarek-Lizik
w sprawie przyjęcia publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Marty Teresy Bem nt. „Kompetencje międzykulturowe studentów. Studium teoretyczno-empiryczne” pod kierunkiem promotora dr hab. Krystyny M. Błeszyńskiej, prof. Pedagogium WSNS oraz promotora pomocniczego dr hab. Jolanty Muszyńskiej, prof. UwB
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.