Z przyjemnością zapraszamy na otwarte spotkanie Katedry Pedagogiki Specjalnej i Działań Twórczych, na którym odbędzie się dyskusja na temat rozpraw doktorskich. Spotkanie odbędzie się w sali seminaryjnej B124 na Wydziale Nauk o Edukacji w dniu 10.05.2023 r. w godzinach od 12:00 do 15:00.
Na spotkaniu będą prezentowane i omawiane koncepcje rozpraw doktorskich Naszych doktorantów. Każdy z prelegentów będzie miał okazję przedstawić swoją pracę, a następnie odbędzie się otwarta dyskusja, w trakcie której wszyscy uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań i wyrażania swoich opinii.
12:00-12:45 – mgr Jessica Kristin Nowak – Role społeczne nieletnich dziewcząt z zakładów poprawczych – jakościowe studium pedagogiczne
Promotor: dr hab. Krzysztof Sawicki, prof. UwB
Promotor pomocniczy: dr Emilia Żyłkiewicz-Płońska
12:45-13:30 – mgr Piotr Więcławski – Ojcostwo w doświadczeniach wychowanków placówek resocjalizacyjnych
Promotor: dr hab. Krzysztof Sawicki, prof. UwB
Promotor pomocniczy: dr Mariusz Dobijański
13:30-14:15 – mgr Anna Łukasiak – Potencjał resocjalizacyjny gier komputerowych na przykładzie gry „This War of Mine” – analiza empiryczna
Promotor: prof. zw. dr hab. Marek Konopczyński
Promotor pomocniczy: dr Remigiusz Kopoczko
14:15-15:00 – mgr Aleksandra Lewandowska – Neuroterapia w resocjalizacji. Założenia teoretyczne – doświadczenia praktyczne – perspektywy rozwoju metod
Promotor – prof. zw. dr hab. Marek Konopczyński
Spotkanie jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych, zarówno dla pracowników Katedry, pracowników naukowych, jak i studentów.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.