Wydział Nauk o Edukacji jest członkiem konsorcjum projektowego, odpowiadając za organizację i realizację szkoleń dla dyrektorów i nauczycieli nt. mobilności długoterminowych uczniów szkół średnich oraz badania w zakresie skuteczności opracowanego przez KE modelu rozwoju zawodowego nauczycieli (tzw. Training Model). Projekt jest finansowany przez Komisję Europejską w ramach grantu nr 101049545.
https://noe.uwb.edu.pl/aktualnosci/pierwszy-etap-projektu-etar-empowering-teachers-for-automatic-recognition-ukonczony-368.html
Od 19 do 30 marca br. na Wydziale Nauk o Edukacji będzie przebywać 22-osobowa grupa naukowców z Mongolii, którzy w ramach projektu Erasmus plus MELINC (“Training teachers for inclusion in Mongolia”) rozwijają w naszym ośrodku swoją wiedzę i umiejętności nt. kształcenia nauczycieli w zakresie edukacji włączającej. Liderką tego projektu jest prof. Gracienne Lauwers z Vrije Universiteit Brussel (Belgia), a Wydział Nauk o Edukacji jest partnerem w projekcie.
https://noe.uwb.edu.pl/aktualnosci/delegacja-naukowcow-z-mongolii-z-wizyta-na-wydziale-noe-371.html
Jak powinna wyglądać nowoczesna szkoła i nowoczesna edukacja? Jakie zmiany muszą dokonać się w polskiej szkole? Kogo i czego może nauczyć robot? Kto lepiej uczy YouTube czy nauczyciel? Czy ChatGPT jest w stanie zastąpić nauczyciela? To tylko część zagadnień, jakie zostały poruszone podczas debaty w dn. 24 marca 2023 r. pt. „Nowoczesna edukacja”, którą zorganizowało Centrum Popularyzacji Nauki UwB.
https://noe.uwb.edu.pl/aktualnosci/debata-o-edukacji-z-udzialem-uczniow-uczennic--nauczycieli-ek-i-badaczy-ek-374.html
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.